Na het studeren van Media & Entertainment management, werken bij Stichting Norma, CNR Records en Overamstel Uitgevers, begon Charlotte als sync manager bij CTM Publishing & Production Music. CTM Publishing is één van de grootste independent publishers met kantoren in Hilversum, Brussel, Londen, Los Angeles, Nashville, Hamburg en Stockholm. CTM vertegenwoordigt copyrights van o.a. Rodgers & Hammerstein, Roy Orbison, Scott Storch, Lady Gaga, Daddy Yankee, John Lennon, Johnny Nash, Zara Larsson en vele anderen.
Als Head of Sync is Charlotte verantwoordelijk voor het pitchen en licenseren van zowel de commerciële als productie muziek catalogus en coördineert met alle sync teams wereldwijd. Ze heeft gewerkt aan verschillende reclame campagnes waaronder T-Mobile, Heineken, Toyota, IKEA, Lego, Lidl, NS, maar ook aan films als Penoza: The Final Chapter, De Oost, Zwaar Verliefd 2 en tv series al Van Der Valk en BuZa en de music supervision gedaan van de films ‘Toen Ik Je Zag’ en ‘Hart Op De Juiste Plek’.
Tijdens Booster is Charlotte op zoek naar uniek talent en nieuwe sounds.