fbpx

Yolanda Ulger (VOL)

Yolanda Ulger – Wildling Marketing & PR 

Yolanda Ulger heeft meer dan 17 jaar ervaring in de muziekindustrie, waarbij ze voornamelijk werkzaam is geweest bij platenmaatschappijen, zowel independent labels zoals [PIAS] als major maatschappijen als Universal Music. Vier jaar lang was ze bij [PIAS] verantwoordelijk voor de digital marketing en streaming marketing. De laatste jaren was ze werkzaam als projectmanager bij Universal Music, waar ze verantwoordelijk was van onder andere de marketing van labels zoals Interscope Records en Capitol Records en artiesten zoals bijvoorbeeld Lana Del Rey en Hozier. Sinds kort is ze haar eigen bedrijf begonnen, Wildling Marketing & PR, waar ze op maat gemaakte marketingstrategieen aanbiedt. 

Waar is Yolanda naar op zoek tijdens Booster 2021? 

Ik kijk naar uitingen van de band, de online precence, het verhaal, de pitch naar de media, het onderhoud van de socials, de visie van de band en bespreek de concrete doelen en de haalbaarheid hiervan