fbpx

Op de radar: de artiest als marketeer

Hoe maak je een plan met wel overwogen keuzes om jouw product onder de aandacht te brengen? Je kan natuurlijk optreden, maar als artiest wil je dat mensen over je blijven praten. Het is belangrijk om die aandacht te behouden, ook wanneer je niet in beeld bent. Hoe pak je dat aan?

Tijd: 15:15 – 16:00
Locatie: Chuck Berry College (1.12)
Moderator:

Martijn Crama
Crama heeft zijn eigen management agency Music United en vertegenwoordigt de artiest IX. Daarnaast werkt hij als consultant in de muziekindustrie. Wil je feedback op je songs óf feedback op je carriereplannen, zoek dan naar Martijn Crama.

Sprekers:

Bas Aaftink
Bas is marketingtijger en adviseur bij het ArtEZ Conservatorium. Voorheen deed hij voor Productiehuis ON.

Pim van der Werken
Combineert eigen projecten (DISCOHEN, How to throw a Christmas party, VanDryver) met het produceren van muziek voor singer-songwriters en bands (o.a. broeder Dieleman, Rogier Pelgrim, Meindert Talma).

Jarl Hector
Jarl (Music Supervisor, Amp.Amsterdam) adviseert filmproducenten, reclamebureaus en merken bij het inzetten van muziek in visuele media. Als creative sync consultant vertegenwoordigd Jarl namens Universal songs van o.a. Causes, The Common Linnets, Mike Mago, Martin Garrix, Rondé, Remy van Kesteren en Douwe Bob.