fbpx

Een jas die past: de boodschap van je act

Hoe belangrijk is het hebben van een verhaal? Zo is bijvoorbeeld Bob Dylan geen goede zanger, maar hij heeft wel een boodschap. Daarentegen heeft de blues held Seasick Steve over zijn voorgeschiedenis gelogen. Daarom is er de vraag: “Moet je concessies doen op de inhoud om bekend te worden?”

Tijd: 14:00 – 14:45
Locatie: David Bowie theatre (1.22)
Moderator:

Gert Gering
Gert werkt sinds 2013 als programmeur in de Concertzaal Tilburg. Hij produceert al sinds 2007 en deed dat o.a. voor. Beukorkest, Jacob ter Veldhuis’ productie Cities Change The Songs Of Birds.

Sprekers:

Flip van der Enden
Flip is muziekredacteur bij Pinguin Radio en docent popgeschiedenis op het Conservatorium van Amsterdam. Werkte voorheen als promotor, A&R manager en muzieksamensteller/programmaker.

Rene Harks
Rene is Plugger sinds 2001 en heeft oa voor PIAS en Universal gewerkt. Sinds 2013 is hij voor zichzelf begonnen, en is o.a. verantwoordelijk voor Rondé, Lucas Hamming, Haevn, Jeangu Macrooy, Oscar and the Wolf, Amber Arcades, St.Tropez en Jett Rebel.

Jeroen van den BogertJeroen is boeker bij BLiP Agency (voorheen Alles Los) en werkt met o.a. Jungly by Night, Birth of Joy, Gallowstreet, Dubioza Kolektiv en als manager aan Tears & Marble. Voorheen werkte hij o.a. bij Atak en Metropool.

Cyriel Marijnissen
Cyriel is freelance Brand Manager en daarnaast publisher in de dance industrie bij Be Yourself Music. Hij begeleidde meerdere 3FM Serious Talent artiesten, daarna bij Sony Music als Brand Manager. Hij werkte met o.aJett Rebel VanVelzen en Jacqueline Govaert.